HNQO Interview
HNQO Interview
Exclusive
Editor Odisseas Panierakis
Sat 26 Mar 2016
Given the number of his succesful releases during the past year, I doubt that the term ‘upcoming’ artist is appropriate for HNQO. Nominated for an IDMA award, member of the much celebrated phenomenon we all know as ‘Hot Creations’, but above all a true exemplar for every new artist who tries to come to the surface. We talked about PR, the secret of success, Hot Creations and his future plans.
The style you represent has contributed a great deal to the establishment of EDM in the radio playlists and made a lot of people look deeper into the culture of electronica in general, resulting to its definition as ‘mainstream’. Do you believe in the mysticism of the scene you represent?
In Brazil this isn’t true, as Deep House – even though it grew suddenly– is still living on the underground. Actually I don’t believe in labelling art and for this reason I don’t think that much about all this. I believe in the mysticism of the whole EDM experience and what it brings for us in terms of expressing cultural values.
Music and Image. Presumably speaking, is it possible for a proficient, talented and potent producer to make it in the scene without PR?
The artist and his music need exposure. Good exposure results in a well known artist. For that, a good PR makes the whole difference and I believe that there is no other way to reach the spot.
Given the superabundance of new producers and tracks in the internet, what do you consider as crucial in order to stand out from the crowd?
It's not a big secret, I can see that everyone has the formula, but only some out there can bring originality as a special tool in order to make that formula become a stand out work. I believe that only following tendencies or trying to create a new one is not enough, you have to put what you really feel and sometimes forget about the rest - just be.
According to your opinion, which are the elements that boosted the setting and development of a great imprint such as Hot Creations?
I believe that they were doing something different at the right time and place. Good press. Good administration. Good label casting and the owners pushing the label with their strengths. This is a nice and well filled pack which i believe can make an imprint stand out.
What made you create Playperview?
The idea popped up from three heads: Me, Soundman Pako and Fabø. At first the goal was to release our own tracks. After that we started searching for new artists with the same need, creating a small and consistent casting.
Do you suggest any new, much promising artists who‘ve drawn your attention and whom we should keep track of?
19 years old, young and talented Brazilian producer named Dake, Fabø- also Brazilian-, Erik Christiansen from the US, to name a few that i'm enjoying at the moment.
Would you like to tell us about some of your future plans?
About new productions, I'm in stand by, setting up a new studio, working on Playperview as much as it's needed and also setting new goals for the imprint. We have important forthcoming releases, such as the "We Do It" remixes EP including remixes by H.O.S.H, Karmon, Kolombo, Atapy and Rolldabeetz. Really looking forward to that one.
Δεν ξέρω αν μπορώ να αναφέρω τον HNQO ως ανερχόμενο καλλιτέχνη μετά από τόσες επιτυχίες μέσα σε μια χρονιά. Υποψήφιος για IDMA award, μέλος του φαινομένου που όλοι γνωρίζουμε ως Hot Creations αλλά πάνω από όλα πρότυπο για κάθε νέο καλλιτέχνη που προσπαθεί να βγάλει τη μουσική του στην επιφάνεια του ωκεανού της ηλεκτρονικής μουσικής. Μιλήσαμε για τις δημόσιες σχέσεις, το μυστικό για να καταφέρεις να ξεχωρίσεις, το φαινόμενο Hot Creations και τα μελλοντικά του σχέδια.
Το στυλ που εκπροσωπείς έχει συνεισφέρει πάρα πολύ στην εδραίωση της ηλεκτρονικής dance μουσικής στο ραδιόφωνο και παρακίνησε πολλούς να κοιτάξουν βαθύτερα στην κουλτούρα της electronica γενικά, με αποτέλεσμα αυτή να αναπροσδιοριστεί ως “mainstream”. Πιστεύεις στο μυστικισμό της σκηνής αυτής που εκπροσωπείς;
Στη Βραζιλία αυτό δεν ισχύει, αφού η Deep House -παρόλο που διαδόθηκε ξαφνικά- θεωρείται ακόμα ‘underground’. Βασικά δεν πιστεύω στις ταμπέλες όσον αφορά στην Τέχνη και γι’ αυτό δεν τα σκέφτομαι πολύ όλ’ αυτά. Πιστεύω στο μυστικισμό γενικά της EDM εμπειρίας και αυτού που μας δίνει όσον αφορά στην έκφραση κουλτούρας και πολιτισμικών αξιών.
Μουσική και Image. Υποθετικά μιλώντας, μπορεί ένας καλλιεργημένος, ταλαντούχος και ικανός παραγωγός να τα καταφέρει να εδραιωθεί στη σκηνή δίχως δημόσιες σχέσεις;
Ο καλλιτέχνης κι η μουσική του χρειάζονται έκθεση, προώθηση. Η καλή έκθεση έχει ως αποτέλεσμα ένα γνωστό καλλιτέχνη. Γι’αυτό οι καλές δημόσιες σχέσεις είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά και νομίζω πως δεν υπάρχει άλλος τρόπος να φτάσεις σ’ αυτό το σημείο.
Δεδομένης της πληθώρας των νέων παραγωγων και μουσικής στο διαδίκτυο, τι θεωρείς κρίσιμο ώστε να ξεχωρίσει κανείς από το πλήθος;
Δεν είναι μυστικό, νομίζω πως όλοι έχουν τη «συνταγή», τη «φόρμουλα», αλλά μόνο ορισμένοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την αυθεντικότητά τους και την πρωτοτυπία ως εργαλείο για να μετατρέψουν τη φόρμουλα αυτή σε δουλειά που να ξεχωρίζει. Πιστεύω πως το να ακολουθείς τάσεις ή να προσπαθείς να λανσάρεις καινούριες δεν αρκεί, πρέπει να βγάλεις αυτό που πραγματικά αισθάνεσαι και μερικές φορές να ξεχνάς όλα τα υπόλοιπα. Just be.
Σύμφωνα με τη γνώμη σου, ποια είναι τα στοιχεία που ενίσχυσαν τη δημιουργία και την ανάπτυξη κάτι τόσο σπουδαίου, όπως η Hot Creations;
Πιστεύω πως έγινε κάτι διαφορετικό στο σωστό τόπο και χρόνο. Καλή προώθηση. Καλή διαχείριση. Καλό casting στο label και η χρήση των δυνατών σημείων του από τους ιδιοκτήτες. Όλο αυτό αποτελεί ένα όμορφο και «καλογεμισμένο» πακέτο που νομίζω μπορεί να κάνει τη διαφορά και να ξεχωρίσει.
Τι σε έκανε να δημιουργήσεις την Playperview?
Η ιδέα προέκυψε από τρία μυαλά, εμένα, το Soundman Pako και το Fabø. Ο στόχος αρχικά ήταν το release δικών μας κομματιών. Μετά αρχίσαμε να ψάχνουμε για νέους καλλιτέχνες με τις ίδιες ανάγκες, για να δημιουργήσουμε ένα μικρό αλλά σταθερό casting.
Έχεις να προτείνεις κάποιους νέους, πολλά υποσχόμενους καλλιτέχνες που έχουν τραβήξει την προσοχή σου και τους οποίους θα έπρεπε να παρακολουθούμε;
Το 19χρονο, νέο και ταλαντούχο Βραζιλιάνο παραγωγό Dake. Το Fabø, επίσης Βραζιλιάνο. Επίσης τον Erik Christiansen από τις ΗΠΑ. Αυτοί είναι κάποιοι από αυτούς που μ’αρέσουν πολύ αυτόν τον καιρό.
Θέλεις να μας πεις ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;
Όσον αφορά σε νέες παραγωγές, είμαι σε stand by, στήνω ένα καινούριο studio, δουλεύω στην Playperview όσο χρειάζεται και παράλληλα θέτω νέους στόχους γι’ αυτή. Έχουμε σημαντικές κυκλοφορίες στο άμεσο μέλλον, όπως το EP ‘We Do It’, για το οποίο ανυπομονώ. Θα περιλαμβάνει remix από H.O.S.H, Karmon, Kolombo, Atapy και Rolldabeetz.